Na podstawie Zarządzenia nr 111/25 Wójta Gminy Szumowo z dnia 27.01.2025 r. w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającycm do publicznych przedszkoli oraz klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na terenie Gminy Szumowo na rok szkolny 2025/2026 informujemy o terminach i zasadacj rekrutacji do Gminnego Przedszkola w Szumowie oraz do klasy I Szkoły Podstawowej w Szumowie.
Terminy w głównym postępowaniu rekrutacyjnym:
- do 21.02.2025 r. - złożenie Wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów wskazanych we wniosku
- do 21.02.2025 r. - złożenie Wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów wskazanych we wniosku
- 07.03.2025 r., godz. 15.00 - ogłoszenie list dzieci/uczniów zakwalifikowanych do przedszkola i szkoły
- do 19.03.2025 r. - potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia dziecka do przedszkola/szkoły w postaci pisemnego oświadczenia
- 21.03.2025 r., godz. 15.00 - ogłoszenie list dzieci/uczniów przyjętych do przedszkola i szkoły
Terminy w postępowaniu rekrutacyjnym uzupełniającym:
- 24.03-04.04.2025 r. - złożenie Wniosku o przyjęcie dziecka do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów wskazanych we wniosku
- 24.03-04.04.2025 r. - złożenie Wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie kryteriów wskazanych we wniosku
- 11.04.2025 r., godz. 15.00 - ogłoszenie list dzieci/uczniów zakwalifikowanych do przedszkola i szkoły
- do 23.04.2025 r. - potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia dziecka do przedszkola/szkoły w postaci pisemnego oświadczenia
- 25.04.2025 r., godz. 15.00 - ogłoszenie list dzieci/uczniów przyjętych do przedszkola i szkoły
Miejsce i forma składania dokumentów:
Wnioski i deklaracje o przyjęcie do przedszkola / szkoły można:
- złożyć w sekretariacie szkoły w godzinach 7.30-15.30
- przesłać w formie skanu (nie zdjęcia) na adres mailowy szkoły: zsszumowo@szkolaszumowo.pl
WAŻNE!
Do Wniosku o przyjęcie dziecka do klasy pierwszej SP należy załączyć zdjęcie do e-legitymacji. Zdjęcie można takzę przesłać drogą mailową zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Format zdjęcia do e-legitymacji: plik graficzny w formacie .jpg lub .png
Rozdzielczość
Zalecamy skanowanie zdjęć w rozdzielczości 600 dpi lub wyższej. Niezbędne jest uzyskanie rozmiaru zdjęcia liczonego w pikselach, nie mniej niż: 492 x 633 pix. Zdjęcie musi mieć proporcje 3,5 x 4,5.
Wnioski można otrzymać w sekretariacie szkoły, w przedszkolu lub pobrać klikając w poniższy link: